piątek, 13 stycznia 2017

Irresistible Me. You can look like queen :) Zamówienie!

Witajcie:)

Ostatnio zaczęłam współpracować z firmą Irresistible MeW jej asortymencie przeważają doczepy do włosów jednak możecie tam również znaleźć prostownice, lokówki czy akcesoria do włosów. 
Ja osobiście wybrałam dwie tiary (ślubne) i opaskę. Na doczepy nie mogłam się zdecydować :) Takie piękne korony idealnie pasują do ślubnych fryzur które zdobi welon. Mogą zdobić zarówno koki jak i rozpuszczone włosy. Jednak wiadomo że w upiętych włosach będą się lepiej trzymały.



Pierwsza rzecz to "Diana Tiara" na stronie piszą o niej tak " Bądź królową balu z tym wyrafinowanym diademem, który oferuje mieszankę korali i pereł faux cudownie splecionych nad metalową podstawą. Noszenie ich w swoim wielkim dniu sprawi, że będziesz czuć się i wyglądać jak księżniczka." Muszę przyznać, że korona jest bardzo ładnie wykonana i na pewno będzie się pięknie prezentowała na głowach panien młodych. Dlatego serdecznie polecam nabyć sobie taki drobiazg, jeśli któraś z Was zajmuje się planowaniem takiej uroczystości. Cena wynosi $35. Znajdziecie ją tutaj ---> hair accessories




Kolejną rzeczą jest Aurora Tiara. na stronie pisza o niej takk " Ten delikatny diadem wykonany z kryształu górskiego i faux pereł będzie wyglądał niesamowicie na każdej długości włosów i zrobi księżniczkę z każdej z Was. Noś tą piękną tiarę dla subtelnego, ale i niezwykle wyrafinowanego wyglądu." Ta korona jest bardziej delikatna od swojej poprzedniczki. Ma cieńszą podstawę co dodaje jej uroku. Jest wykonana również bardzo ładnie. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Znajdziecie ją również tutaj ---> hair accessories



I ostatnią rzeczą którą zamówiłam była opaska "Celine headband" Producent pisze o niej tak: Na tej czarnej opasce znajduje się piękny haft ręcznie robiony, ozdobiony koronką i perłamikości słoniowej. Bardzo elegancka i ponadczasowa, którą każda będzie pragnęła mieć. Mi również się bardzo podoba i kosztuje 17$. Myślę, że odegra dużą rolę w kolejnych stylizacjach :)

Kochani, całe zamówienie uważam za bardzo udane zobaczę czy po czasie ich wygląd się nie zmieni i dam Wam znać :) Bo jak na raziepiękne i mam nadzieje że będą mi dzielnie służyć. Moim zdaniem każda z nich zachwyca. Zachęcam do zaglądania na www.irresistibleme.com i przeglądania ich asortymentu.  A Wam która podoba się najbardziej?:)

45 komentarzy:

  1. Nieźle to wygląda choć ja bym raczej tego nie założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie one są śliczne ! *.*
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow it looks beautiful <3
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie założyłabym tego, ale najważniejsze, że Tobie się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo ze nikt na codzien tak nie bedzie chodzil :) to ozdoba pasujaca na ślub do welonu :)

      Usuń
  5. Taka korona cudownie wyglada przy koku :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Korana piękna :) Wyglądasz jak księżniczka <3

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. looks adorable!! :p

    kisses
    ropesofpearls.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Od dawna marzymy o takich tiarach! I musimy je zamówić w najbliższym czasie ;* Super wpis kochana <3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie to wygląda <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawą sesję można zrobić z takimi tiarami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie to wygląda przy upieciach :-) fajnie można w ten sposób urozmaicić całą stylizację :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna księżniczka , śliczna jest ta ozdoba :*

    My blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Love it :)
    http://everydayema.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz! :)

    kisses, Werrru.
    werrru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne te akcesoria! Na uroczyste okazje są idealne! :)
    Pozdrawiam, vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się te tiary. Moja siostra ma niedługo ślub więc na pewno podrzucę jej ten pomysł.
    Ogólnie to ta firma ma bardzo fajne akcesoria. Wyglądasz świetnie :)
    http://spam2506.blogspot.com/2017/01/niesmiertelniki.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze dwie podobają mi się, uważam że warto sama miałam w czasie swojego święta.

    OdpowiedzUsuń
  18. Każda kobieta pamięta jeszcze ten czas, gdy jej największym marzeniem było zostać księżniczką,a teraz, już w dorosłym życiu może nią zostać,tak naprawdę każdego dnia,a taka tiara w połączeniu z piękną sukienką zawróci w głowach wszystkim na jakiejś imprezie okolicznościowej. Obie są cudowne i nie wiem czy sama się na jakąś nie skuszę, zawsze to trochę inny dodatek do stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Za stara już jestem na takie gadżety, ale Ty wyglądasz uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Love the crown.

    I followed you. Follow me back! :)

    Kathy's delight

    OdpowiedzUsuń
  21. Jako dziecko często nosiłam opaski i z czasem je znienawidziłam, może teraz wrócę, bo ta jest cudna!

    http://tekstykultury.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie się to prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi! fantastic post and a very interesting blog.

    I follow you ))
    https://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zamówienie! Naprawdę te tiary są fantastyczne, mi podobają się takie błyskotki :) też współpracowałam z tym sklepem i dostałam od nich lokówkę z ośmioma wymiennymi częściami :) gratuluję współpracy! i trzymam kciuki za nawiązanie kolejnych :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładne rzeczy :) świetnie wyglądają na Twoich włosach :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta pierwsza bardzo mi się podoba, wyglądasz cudownie :D
    rozumiem, że skoro korona ślubna, to czeka Cię niedlugo "ten ważny dzień" ? :D

    poklikane:)
    mogę rownież prosić o kliki u mnie ? :)
    z gory wielkie dzięki :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie :D Zamówiłam je, bo nie wiedziałam co wybrać z tej firmy może kiedyś się przyda.

      Usuń
  27. Super! Ja własnie takiej poszukuję na 18ste urodziny ;)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili: NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  28. Tworzysz świetne posty :) widać ,że prowadzenie bloga to Twoja pasja. Jestem zachwycona <3
    myślę ,że zostanę na dłużej :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie to wygląda :) Muszę odwiedzić ich stronkę, tylko boję się, że stracę tam fortunę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. PIękne tiary , właśnie szukam na swój ślub :) Buziaki :) Kliknięte :* Klikniesz i u mnie proszę ? Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  31. What a lovely tiara. :)
    Have a great weekend!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  32. Very nice. :)
    I followed you. Follow me back! :)

    jaatotako.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Można poczuć się jak księżniczka ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajna opaska, można by ją wykorzystać do wielu fryzur.. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Na jakas wieksza okazje na pewno sie nada, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.