niedziela, 29 stycznia 2017

Zaful ootd x2 ;) Jak wygląda sukienka z Zaful?

Hej;)

W dzisiejszym poście chciałam zrecenzować przesyłkę z Zaful. Jak już pewnie zauważyliście często na blogu piszę o tej firmie. Bo w sumie warto, po raz kolejny mnie nie zawiodła.  Na dzisiejszych zdjęciach nadal Wiola.
A co zamówiłyśmy?
  • Bordowa koronkowa sukienka mini. Wygląda identycznie jak na stronie sklepu, nie ma się czego przyczepić. Jak widać Wioli bardzo pasuje ;)
  • Zegarek. Dlaczego różowy? zamówiłyśmy go Weronice naszej małej siostrze (bardzo lubi ten kolor, no więc nie miałyśmy wyjścia) i narazie chodzi dobrze zobaczymy jak długo :D
  • Koszula w kratkę. Ma fajne wiązania pod szyją, jest wygodna i na luźne wypady na miasto jest odpowiednia.
ootd#1







Czas pędzi jak szalony, dopiero mieliśmy święta a tu już koniec stycznia. Zanim się obejrzymy będzie Wielkanoc xD u mnie trwa czas sesji i nie mam już tak dużo czasu na bloga ale jeszcze dwa tygodnie i to się zmieni. Jak Wam minęły ferie?

 ootd#2




Jak zawszę proszę o kliki :)

48 komentarzy:

  1. U mnie ferie trwają jeszcze tydzień. Nie wiem gdzie minal ten pierwszy :3 koszula świetna !
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. love your look with the dress! so positive)
    KireiKana

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice outfits, the dress is amazing! :)

    esfashionup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zamówienie! Prześliczna sukienka ♥
    Moje ferie właśnie się skończyły, ale były niesamowite! Także nie ubolewam, bo mam mnóstwo dobrych wspomnień :)
    Pozdrawiam, vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I love both your outfits!

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka. <3 Wygląda mega elegancko. Kliknęłam we wszystkie linki. Też potrzebuję klików w najnowszym poście. Pomożesz? ;)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest mega! Powala na kolana hehe :D Zegarek bardzo fajnie się wpasował ;) A bluzeczka śliczna ^^ Oczywiście pomagamy i klikamy: 6.12 - zegarek, 27.49- sukienka, 15.99- bluzka Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. i like all product! also zaful on my blog!
    i follow you and i wait you!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka ;) Kolorek nie mój, ale w czarnej wersji chętnie bym chodziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba sukienka a koszula jest niesamowita <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-black-and-gray-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka <3 Ja mam ferie co dopiero 13 lutego ;/

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna sukienka, a druga stylizacja rewelacja! uwielbiam białe spodnie! :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. TA sukienka jest przecudowna <33 , poklikałam.
    Cudownie wyglądasz
    My blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna koszula ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta bordowa sukienka jest piękna:) koszula też świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna koszula <3 Szukam takiej od dawna, ale jak na złość, albo kolor, albo krój...


    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. nice look!!!
    http://www.befashion31.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bordowa sukienka jest cudowna! Wyglądasz w niej rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny odcień sukienki, bardzo lubie ubrania w takim stylu :) koszule man podobną i fajnie sie sprawdza do różnych kreacji.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne masz włosy ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.classytag.blogspot.com

    Obserwuję i jeszcze raz zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna kiecka ! ;) Ciągle kusi mnie zamówienie coś z zaful ale myślę nad tym i myślę ! ;)


    przymierzakwm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka rewelacyjna. Obserwuję! :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka jest prześliczna, uwielbiam czerwoną koronkę ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze boję się zamawiać zbyt koronkowe rzeczy z azjatyckich stron bo naoglądałam się za dużo tych zdjęć jak powinno wyglądać a jak jest :P
    Ale super, że Ty się nie zawiodłaś :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny kolor sukienki, pasuje Ci ten krój :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta łezka u góry jest prześliczna w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne stylizacje, a sukienka bardzo ładna :) ja mam teraz ferie i jak na razie to siedzę w domu :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. całkiem ładna ta sukienka, chociaż sama raczej takiej bym nie założyła. co innego z koszulą. poklikałam we wszystkie linki.

    zapraszam na mojego nowego bloga :)
    MLKSTARS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja nr. 2 jak dla mnie bomba :) Super wyglądasz :)Pozdrawiam :*
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Najbardziej podoba mi się koszula, bardzo fajna.
    Również z nimi współpracuję i mają świetne ciuszki!
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo inspirująca sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sukienka i koszula wymiatają ;) poklikałam w 3 linki ^^ ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.