czwartek, 2 lutego 2017

Jak wygląda suknia do ziemi z Gamiss?

Hej ;)

Dzisiaj coś z studniówkowych propozycji, możliwe że u większości ona się już odbyła ale przecież przed nami jeszcze karnawał. Zamówiłyśmy z Gamiss suknię do ziemi. Byłam ciekawa w jakim stanie przyjdzie. No cóż efekt możecie ocenić sami:D ja jestem zachwycona.
 Zarówno krój jak i materiał oraz wykonanie jest bardzo dobre. Nie można się do niczego przyczepić. Wygląda wspaniale nawet lepiej niż na stronie. Sprawdźcie i przekonajcie się;)
Ostatnio do łask wracają długie kreacje także myślę, że każda z nas powinna mieć taką w swojej szafie.








Bardzo proszę o kliki ;)

Tu Tu Tu

65 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tej sukience <3

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. JEjku.. Jak ja uwielbiam te twoje stylizacje. Przepięknie wyglądasz i nadawałabyś się na modelkę. Śliczna jest ta sukienka. Wyglądasz jak księżniczka
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczna :) I pasuje Ci bardzo :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. looks very romantic and feminine)
    perfection of style!
    KireiKana

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie przepadam za długimi sukienkami, ale ta wygląda bardzo ładnie! :)
    Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna sukienka i urocza tiara :)
    www.leyraa.blogspot.com
    P.S. obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest bardzo ładna, zwłaszcza w tej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna sukienka, kolor niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna sukienka, uwielbiam ten kolor :) sama z chęcią bym taką ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow. Sukienka jest prześliczna. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow sukienka nie w moim stylu ale na tobie ślicznie wygląda <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  13. very nice look! pretty dress!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ta sukienka, widzę lubisz takie księżniczkowe stylizacje :D
    Poklikane- 15,99$, 20,54$, 15,70$, 17,99$ :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna sukienka! A ty pięknie wyglądasz. Poklikane.
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym zobaczyć Cię w prostych włosach :D sliczna sukienka ;)

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. sukienka robi wrażenie :) klikam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka jest cudna, ślicznie w niej wygladasz :* Wszystkie linki kliknięte Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna sukienka ale jednak za długa :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/military-style.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna sukienka! Bardzo lubię długie suknie! Lecz nigdy nie mam okazji do założenia takich:(
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam również do mnie xx

    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2017/02/dlaczego-dziewczyny-sie-maluja.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna :)
    Wrzucam blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny post dałem follow :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniale w niej wyglądasz :) No i cena 17,99 jak najbardziej mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka prześliczna! Bardzo do ciebie pasuje :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/ ZAPRASZAM! ♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka jest śliczna :)
    Kliknęłam :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. sliczna, wygladasz jak ksiezniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa sukienka, idealna właśnie chociażby na studniówkę ;). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześlicznie wyglądasz, ta sukienka jest cudowna <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  29. Faktycznie śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nice post https://bysinkj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi się marzy taka sukienka, ale jeszcze z długim rozporkiem :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej! Ja chętnie będę tu zaglądać :)
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz "księżniczkowo". <3 Piękna suknia. Poklikane.
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Sukienka bardzo ładna, wyglądasz jak księżniczka :) *_*

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukieneczka jest cudna i super ze nie stala 'wypalem' bo zagraniczne stronki czasami wlasnie oszukują co do sukienek :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna sukienka, uwielbiam takie długie do ziemi. Moja studniówka już niestety za mną :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Faktycznie, fajnie wygląda. :) - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. jejku jaka cudna na sukienka ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowna suknia i fantastycznie wyglądasz! Mam nadzieje, że studniówka udana. ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo ładna :) Ja mam jedną długą i byłam w niej druhną na ślubie siostry :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna sukienka! Świetnie w niej wyglądasz :*
    Zapraszam: ALLIXAA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow! Śliczna suknia! Kolor jest przepiękny! Bardzo ładnie w niej wyglądasz :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. The dress is beautiful and looks great on you :)


    http://missweetie.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowna sukienka. Kocham takie, zwłaszcza czerwone. ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie, pojawiły się efekty sesji.
    http://rosjanka-oficjalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie Ci w tej sukni <3 :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ślicznie, jak księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna sukienka, bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Suknia cudna ;D uwielbiam kolor czerwony :D W połaczeniu z suknia maxi to szyk ;D

    Pozdrawiam :D
    jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.