niedziela, 26 lutego 2017

kapeeluszee. Hit czy kit?:) i legginsy z Dresslily ;)

hej :)

Dzisiaj luźny post, znalazłam kapelusz w szafie i pomyślałam, że będzie fajnym dodatkiem do postu:) Mam cichą nadzieję, że one znowu wrócą do mody. Od kiedy zobaczyłam teledysk Little mix - wings (a było to dawno temu)  to strasznie mi się spodobały i poluję na taki tylko że czarny :)









Ostatnio przyszły mi legginsy z Dresslily z fajnym wzorem ale niestety są za duże, przyszedł rozmiar L.  Coś czuje że szykuje się większe rozdanie :D
Proszę o jeden klik i zapraszam do obserwacji :D

49 komentarzy:

  1. Jak dla mnie kapelusze są super. Świetnie wyglądają w zimowych jak i wiosennych stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie kapelusz to absolutny hit! Legginsy bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapelusze są genialne! Na lato, wiosnę, jesień czy nawet zimę dodają stylizacji elegancji ^^ Super wyglądasz. Szkoda, że leginsy są za duże ;/ Czekamy na rozdanie! Buziaki ;*
    Pozdrawiamy: Bliźniaczki z bloga Agssymi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kapelusze! :) świetnie Ci w takim ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie noszę kapeluszy a w tym jest Ci bardzo ładnie :)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię kapelusze, jak dla mnie to niezmiennie hit!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne leginsy, szkoda, że są na Ciebie za duże.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kapelusz :) Uwielbiam nosić kapelusze :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. :) thanks for the comment!

    yes follow to follow ;)
    Follow me » Strawberry ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your dress, thanks for sharing, you look stunning!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za kapeluszami, denerwują mnie XD Legginsy fajne, ale jedynie na szkolny wf lub ćwiczenia w domku haha :D Pozdrawiam, shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie Ci w kapeluszu ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś miałam swój ulubiony czarny kapelusz. Teraz nie noszę, ale też czasem tęsknię za kapeluszem. Tobie bardzo do twarzy w kapeluszu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja za kapeluszami nie przepadam. Źle się w nich czuję, ale u innych mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama nie wiem czy dobrze mi w kapeluszach, nie mam żadnego w szafie :)
    raczej mam troszkę inny styl :) kliknęłam i czekam na rozdanie! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wyglądasz, ciekawa twarz. Obserwuję, bo blog wygląda OK, tylko proszę nie zostawiaj linków do siebie na moim, dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kapelusze, sama mam od kilku lat taki ukochany, filcowy, czarny ;) Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. pasuje Ci ten kapelusz :) ja osobiście bardzo lubię to nakrycie głowy i noszę je, nie zważając na to, czy odpowiada aktualnym trendom, czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi kapelusze u innych się podobają, sama nie lubię nakryć głowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely photos ❀ I follow you, hope you will follow me too :)

    * Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się podobają kampelusze ale u innych osób .

    OdpowiedzUsuń
  22. I love the hat and the leggings! Gorgeous look!
    Lots of love,
    Marina Rosie x
    http://marinawriteslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja w kapeluszach wyglądam niezbyt korzystnie, ale podobają mi się :)
    W link kliknęłam ;) $12.17

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz :) Bardzo fajny look ^^ Co do kapelusza, zakochałam się *-* Jest cudowny, póki co poluje na czarny, klasyczny może coś się uda :D Zapraszam do mnie :) Pozdrawiam, Niezdara

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja lubię kapelusze ale na kimś :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/moro-and-black.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Kapelusze też bardzo mi się podobają, tak jak ty chciałabym by powróciły do mody. Co do legginsów wolę osobiście takie zwykłe czarne, ale te też sa piękne. świetny look.
    My blog KLIK
    Proszę poklikałabyś w banner i w linki ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja za kapeluszami nie przepadam, wolę zwykłe czapki. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jakoś nigdy nie kupiłam żadnego kapelusza, ale być może powinnam się kiedyś na jakiś skupić, haha :D Świetne legginsy ! :)

    A u mnie rozdanie, może się skusisz ? :D
    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam kapelusze :D mam ze 3.
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne zdjęcia! ♥
    Riwlawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny ten kapelusz <3 klik

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. masz piękne włosy i bardzo dobrze Ci w kapeluszu

    Zapraszam https://kahsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajnie ci w takim kapelusiku, a sukieneczka czy tunika jest w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  34. You llok lovely. Love the tunic.
    Would you like to follow each other on GFC and G+?

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Very pretty!
    I receive you message, I am following you, hope you follow back

    Kisses,
    Love is the new black

    OdpowiedzUsuń
  36. Kapelusze są świetne 😍 ten również. Wrócimy do mody wiec śmiało w nim chodź bo super wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Great look! I love the dress. Gemma x
    www.jacquardfower.uk

    OdpowiedzUsuń
  38. You are so beautiful and I love the look with the hat!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo lubię kapelusze, sama noszę www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię - nadają styl, ukryją słaba fryzurę, podkreślą buzię :) Zapraszam na nowy post: http://cosmetickick.blogspot.com/2017/03/candleberry-red-stag-czyli-jak.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Sama jestem zafascynowana kapelusza mi chociaż sama żadnego nie mam, ale muszę kupić :)
    strefabezstresu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Kapelusze ;D absolutny hit!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. Kapelusze - oczywiście, że hit :D
    ps. Twoje loki aww *-* cudne
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.