czwartek, 23 lutego 2017

Trendsgal ootd :) Czy warto zamawiać? płaszczyk.

Hej;)

Dzisiaj Tłusty Czwartek :D jak tam? ile zjedliście pączków? Ja muszę powiedzieć, że spałaszowałam ich całkiem sporo.

Wiecie co? ostatnio rozpoczęłam współprace z Trendsgal i teraz chciałabym Wam pokazać jej efekty.  Paczka została wysłana 10 lutego, a otrzymałam ją dziś , więc przesyłka idzie standardowo .
  • Płaszczyk jest bardzo ciepły, myślę, że na taką nijaką pogodę, jaką teraz mamy nada się idealnie. Wygląda identycznie jak na stronie sklepu. Strzał w dziesiątkę ^^
  • Torebki również wyglądają ekstra. Szkoda tylko, że pasek jest taki delikatny.
  • spodnie z Rosewholesale są niestety cienkie i prześwitujące u góry :/
Proszę o kliki w te linki :) na pewno się odwdzięczę ;)






Ps. Jeżeli ktoś chciałby zobaczyć jakiś inny post w moim wykonaniu. To oczywiście chętnie przeczytam propozycję :) Zachęcam do obserwacji i klikania w linki ;)

49 komentarzy:

  1. Spodnie super, poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, taa burza loków <3
    To raczej nie mój styl, ale i tak poklikałam. Pozdrawiam

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk niestety lepiej wygląda na stronie :( Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zjadłam tylko 5 :) Płaszczyk genialny :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie zjadłam ani jednego :P nie lubię pączków :P
    nigdy nie słyszałam o tym sklepie ;) ale zajrzę na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest ten płaszczyk. :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne i oryginalne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebki bardzo fajne :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/white-lance-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy zamówiłas :), poklikane :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc, to płaszczyk mi się nie podoba :)

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ootd bardzo fajny, jednakże nie podoba nam się trochę torebka ^^ Oczywiście to kwestia gustu. Co do pączków i obżarstwa, to zjadłyśmy po 2 i mamy dość :D Hehe. Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy płaszczyk, ale torebki nieco tandetne;d

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sadze͵ zrobilam zdjecia od razu po otrzymaniu takze sie nie uformowaly dobrze ;d a tak sa urocze ^^

      Usuń
  13. Your jacket and bag are so cute my love. Love the shots of you! Have a nice day my love. <3

    XOXO - Thee Lovingrose

    New Post | IG

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszczyk świetnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebki świetne! Poklikane :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie w moim stylu, ale ładnie na Tobie wygląda :D

    http://start-afire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda spoko, myślę, że będziesz mogła stworzyć z tymi rzeczami wiele różnych stylizacji :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne rzeczy, płaszczyk mi się
    podoba chyba najbardziej. :)
    Zjadłam (tylko) 3 pączki xD
    + trochę słodyczy. Cóż, tłusty czwartek
    jest tylko raz w roku. ;)
    Pozdrawiam,

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zjadłam wczoraj dwa pączki :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Poklikałam, ja tam zjadłam tylko 2 pączki hah.
    Płaszczyk jest prześliczny.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Płaszczyk oryginalny, łądnie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę piękny płaszczyk! Świetnie w nim wyglądasz ;) Poklikałam!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh very gorgeous style
    I love it your bag
    xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Love this coat and your hair!!! Beautiful!

    Xoxo, Malgosia z Nowy York!
    http://www.maggiekrol.com/same-style-two-ways/

    OdpowiedzUsuń
  25. Płaszczyk wygląda naprawdę uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cute jacket. :)
    Have a great weekend!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  27. Amazing post, dear! Looks wonderful :)
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  28. great post,dear! <3
    I follow you,please follow me back. :*

    anastasjastyles.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny płaszczyk! :) Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  30. estas muy guapa y tu bolso es precioso

    OdpowiedzUsuń
  31. Thanks for visiting my blog!
    Following you! :)
    Kathy's delight

    OdpowiedzUsuń
  32. I following you :)
    Great outfit :)
    https://janalukic.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  33. I already follow you :)
    do you please want check if you are following me too?? :)
    ♥ ♥ ♥ ♥ That's Amore Blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Nice outfit!
    I follow you on GFC and G+ please return :)

    Blog My Tester ManiaMy Facebook pageMy Twitter

    OdpowiedzUsuń
  35. Bellissimo outfit ti seguo se ti va passa da me testoprovo.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  36. Great look! I'm following, follow me back? Thank's
    Instagram @brunaestiloitgirl
    Blog | Facebook | Twitter | Canal Youtube 
    Beeijos (:

    OdpowiedzUsuń
  37. Very pretty. I really love your coat :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne fotki i ciekawy post, zmuszający do myślenia i zastanowienia się nad sobą. Szczerze nawet nie wiedziałem, że dzisiaj tłusty czwartek i w sumie dzisiaj jest środa. Jak wstanę, wrócę z roboty, to kupię z 15 pączków i może wystarczy ;) Co tam u Ciebie, dawno tutaj byłem, ale niestety obowiązki ;/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.