wtorek, 7 lutego 2017

Yoins colaboration. Jak wygląda przesyłka ?

hej;)

Ostatnio robiłam dłuższe przerwy między postami, po niedzieli to się zakończy razem z męczącą sesją. Wtedy poświęcę Wam więcej czasu.
Dzisiaj chciałabym zaprezentować dwie rzeczy które zamówiłam ze sklepu Yoins. Nie słyszałam wcześniej o nim. A mają całkiem fajny asortyment. Kontakt z firmą bardzo miły, przesyłka szła standardowo dwa tygodnie.

Przejdźmy do zamówienia.
  • Niebieska koszulka jest zrobiona z nierozciągającego się materiału. Zostanie wykorzystywana pod koszulę czy bluzę, ewentualnie w lecie.
  • Szara bluzka z wiązaniem jest urocza. Taki dekolt bardzo ją zdobi. Muszę przyznać , że jest bardzo ciepła więc na taką pogodę, jaką mamy za oknem nadaje się idealnie.
Zapraszam do oglądania, na zdjęciach Wiola ;)
 ootd#1





ootd#2






Jak widać zamówienie udane, nie mam większych zastrzeżeń. Zapraszam do klikania w linki i odwiedzania Yoins.:)

48 komentarzy:

  1. Cute looks! I think dark blue is a great shade for you!
    KireiKana

    OdpowiedzUsuń
  2. Szara bluza mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja bardzo fajna! Pierwsza również, lecz nie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja niestety się na nich zawiodłam :( Kliknełam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana mnie ta firma oszukała bo zrobiłam zamówienie i liste potem miałam paczke okej dostałam wszystko fajnie...ale już mi wiecej nie odpisali na temt linków śledzenia itp zero odpowiedzi :( Mogę email od Ciebie z którego sie kontaktowali? Bardzo bym Ci była wdzięczna bo mnie zwyczajnie oszukali :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiekszość sklepów tak robi ;) pisz na maila ;D

      Usuń
  6. very nice outfits ... lovely shirt in the second
    kiss

    www.unconventionalsecrets.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiązana bluzka jest świetna :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks, really cool stuff =)
    Oh yes I like it too.

    Interesting post, I like your style.
    I see that I'm already following you :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te sweterki na wiązanie, one mi się tak podobają. Są prześliczne.
    Pięknie wyglądasz,, ten sweterek cudo <3
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne rzeczy :) życzę powodzenia w ostatnich zmaganiach z sesją :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta druga bluzka super, lubię takie wiązania na dekolcie :)

    Pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szara bluzka jest rzeczywiście super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie, ale asortyment jest całkiem fajny :) Strasznie podoba mi się ta szara bluzka :)
    Poklikałam w linki :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluza śliczna <3

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Szara bluzka jest na prawdę świetna! :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Love the second top!
    www.lookwhatimwearingtoday.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy. Wiązana bluzka jest bardzo ładna :)
    Zapraszam: ALLIXAA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Arrasou lindo look amei, obrigado pela visita.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  19. Druga bluzeczka super!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ten sklep! Mają świetne rzeczy,gratuluję i zazdroszczę wspólpracy :)
    Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful and comfy outfits.
    Kisses!

    galerafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  22. very nice outfit :)

    do you want to follow each other on gfc? i follow you :)

    have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  23. I love his outfits :) kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  24. Koszulka ma piekny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne rzeczy :) Ciekawa przesyłka!
    Pozdrawiam, vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie w temacie, ale jakież ty masz cudowne włosy! No zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Współpracowałam raz z yoins, ale nie mam dobrych wspomnień :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nice :)

    http://trapeziovermelho.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  29. Obie rzeczy bardzo mi się poobają :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze mówiąc, te stylizacje to nie mój styl.. Nie moje kolory, nie lubię szarych bluzek :/
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko wygląda świetnie :)
    Najlepsza chyba ta bluzka w wiązaniami :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :) !

    Zapraszam także do mnie, mam na dzieję, że Ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta z wiązaniem jest dla mnie ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta szara bluzka - super ;) Lubię te wiązania ;))

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.