poniedziałek, 27 marca 2017

pink/black bomber jacket:) czas ciągle ucieka...

 hejka;)

Dzisiaj oficjalnie zakończyłyśmy sezon zdjęć w domu :D nareszcie pogoda dopisała i mogłyśmy zrobić sesję na dworze. Główną rolę w stylizacjach będą grały dość popularne bomberki, miałyśmy je od dawna jednak nie były one przez nas używane :)














Niedawno stuknęło mi 21 lat . (tak wiem nie wyglądam xD ) Ale ten czas leci, studia, staż przez to nawet nie zauważam jak kolejne miesiące mijają . Trzeba cieszyć się życiem, bo strasznie szybko ucieka. Ludzie biegną nie wiadomo za czym. Tracą zdrowie aby zarobić pieniądze, które za parę lat będą musieli wydać na ratowanie tego zdrowia... takie błędne koło... Ale apetyt rośnie w miarę jedzenia. Nigdy nie będziemy w pełni szczęśliwi, bo zawsze będzie nam mało.. gdzie jest ten punkt, w którym powinniśmy się zatrzymać i cieszyć się z czasu który spędzamy z bliskimi...? Każdy z nas sam musi go oddaleźć i pamiętać aby go szukać bo możemy się obudzić gdy będzie już za późno i nie będziemy mieli wystarczająco dużo czasu... od takie moje rozważania :)


Na koniec dwa pozytywne kapsle.. Tybark wie co dobre :)

56 komentarzy:

  1. Ojejku serio masz 21 lat? :D Pięknie wyglądasz, bardzo młodo, a to w sumie dobrze :D
    Śliczne bomberki :*

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Great jackets! They looks great on you.
    My personal favorite is the black one!

    Kathy's delight / Instagram

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz - młodziutka i śliczna dziewczyna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz już dużo blogerek dodaje właśnie stylizacje na powietrzu, wreszcie jest pogoda :D !
    Świetnie wyglądasz, jak dla mnie świetna bomberka.
    Życzę miłego wieczoru i zapraszam na moje rozdanie z okazji roku bloga :)
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice outfits! <3
    Thanks for comment on my blog. You asked me for follow. I am following your blog now (#871). Please follow me back----> Fashion, Beauty and Style

    OdpowiedzUsuń
  6. That is a lovely jacket!
    Have a good evening

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta szara bluzeczka bardzo mi się podoba, poklikałam kochana - 4,93$, 19,61$ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego Najlepszego :) Nie wyglądasz na 21 lat, myślałam, że masz ok.18 :) Piękne stylizacje, śliczna bluzeczka :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis! Kurtka bardzo mi się podoba! PS. uwielbiam Milkę i Raffaello :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post,you both look great!
    I followed you back :)
    Hope you'll leave a comment here---> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/alien-outfit-zaful.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. i follow now you)
    http://www.milashe4ka9596.ru/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te czarno białe zdjęcia I super kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rzeczy :) Poklikałam :) Poklikasz i u mnie proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne bomberki ;) masz rację, nie wyglądasz na 21 lat ;o ja bym Ci dała z 16-17, ale to dobrze ;)
    Najlepsze, spóźnione życzenia urodzinowe;> 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne stylizacje i bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta bluzeczka z zameczkiem przypadła mi do gustu :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/stylewepl-and-justfashionnow.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kurtki:) 100 lat z okazji urodzin!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wyglądasz na 21 :o Bomberki są genialne! Śliczne jesteście! Fajny blog, często wpadam. Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie!
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. spóźnione, ale szczere życzenia urodzinowe :* wszystkiego najnajlepszego :*
    stylizacje bardzo ładne, czuć wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Great pics :)
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza fota jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam ból nie wyglądania na swój wiek, imo 21 na karku gdy wchodzę do klubu muszę pokazywać dowód bo wszyscy myślą,że jestem z gimbazy. O wiele bardziej podoba mi się stylizacja w czarnej bomberce, jest bliższa moim klimatom.

    OdpowiedzUsuń
  23. Prawda, nie wyglądasz na 21 lat dałabym Ci góra 18 lat. Ale to dobrze, lepiej zawsze wyglądać młodziej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello dear! Thanks for visiting my blog. I follow you! Hope you will back!
    Your blog is really interesting and I like it a lot!
    This bomber jacket is so attractive and modern and I love it!
    Hope see you soon.

    Gotičarka

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz cudownie, najlepszego. A muszę przyznać, że nie wyglądasz na swój wiek. Myślałam szczerze, że masz 18.
    Ślicznie wyglądasz
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku,jak ty pięknie wyglądasz. <3 :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie! Wspaniale się prezentujesz! Nie wyglądasz na swój wiek, oby tak dalej :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne bomberki i piękna biżuteria. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Różowa bomberka jest śliczna ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne zdjęcia!♡
    Pięknie wyglądasz!:)
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Och tak pogoda cudowna.
    Bombeka bardzo lubię :)
    Wyglądacie pięknie 😍
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  32. Rzeczywiście w życiu nie dalabym Ci 21 lat :) spóźnione spelnienia marzeń :)

    Bomberki uwielbiam i również noszę, dlatego Wasze zestawy bardzo przypadly mi do gustu :D
    super dziewczyny ! :)

    I oby ta wiosna zadomowila się u nas już na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie pomyślałabym, że możesz mieć 21 lat :) Super zdjęcia :*
    Pozdrawiam :)
    angelikamichalak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładniutkie zdjęcia! <3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  35. Nikt by nie zgadł, że masz tyle lat. ;] Sama w tym roku kończę 20, a nawet w makijażu na tyle nie wyglądam...

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteśmy już tacy starzy, ale to nic, trzeba żyć dalej i cieszyć się nim :-D wiek to tylko liczba ;) zdjęcia oczywiście świetne ;) po tych zdjęciach słodyczów, aż mam ochotę na coś słodkiego ;) Kapsle świetnie dobrane ;) Dobrze, że w końcu się robi ciepło ;) Trzymaj się, Andrew ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to wgl już dziadek :D hahaha

      Usuń
    2. Właśnie haha, ale jak to się mówi ,,wesołe jest życie staruszka'' ;)

      Usuń
  37. Świetne bomberki :) Podobną czarną już mam i chyba jeszcze różowej mi brakuje, hahaha.
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuje :) uwielbiam bomberki szczególnie w prezentowanych przez was kolorach , pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Bomberki to hit! Sama poluję na jedną i myślę, że to będzie strzał w 10 ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Super stylizacje!
    Też mam taką kurtkę, uwielbiam ją:)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Great post thanks for visiting. I m following you now.
    deriasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. You have a nice blog. I m following you and i hope you follow back 😊

    OdpowiedzUsuń
  44. www.deryaninsporgunlugu.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne bomberki :) Bardzo mi się podoba​ ta pudorowo różowa.
    Pozdrawiam Mania
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.