piątek, 17 marca 2017

Stylewe swimwear cover ups = Lato

Hejka;)


PL: Już kiedyś wspominałam coś o firmie Stylewe.najdziemy tam różne ciekawe akcesoria. Aczkolwiek dzisiaj poszerzymy swoją wiedze o kolejny sklep justfashionnow.

Idzie wiosna, pogoda powoli się poprawia. Dlatego należy zaopatrzyć się w odpowiednie ubrania. Na tej stronie znajdziemy bardzo fajne letnie topy. Pasują do wielu stylizacji i są w przystępnych cenach;)

ENG: Even once I mentioned something about the company StyleWe. W can find there a variety of interesting accessories. Although today, we can broaden their knowledge of another store justfashionnow.
Spring is coming, the weather is slowly improving. Therefore, you must obtain the appropriate clothes. On this page you can find a very cool summer tops. Suitable for many styling and are at affordable prices;) For the summer are the best ones in white. Check this !--> old navy tunic tops





PL: Pamiętacie jak w tamtym roku hitem były bluzki hiszpanki? Myślę, że tego lata się to nie zmieni :) Wybrałam te które z chęcią znalazłabym w swojej szafie ;)

ENG: Remember how last year hit were the off shoulders tops ? I think this year it will not change  :) I chose the ones with the desire I would find in her wardrobe. Such blouses great fit to skirts. These elegant styling are suitable for dating and gala dinner. Please click to buy.


PL:A, że lato tuż tuż to zaczynam się rozglądać za ładnymi strojami kąpielowymi. Każda z nas powinna się zaopatrzyć w chociaż jeden. Przecież wakacje to czas wycieczek i odpoczynku :)

ENG: And that summer just around the corner I am starting to look for a nice swimsuits. Each of us should be provided with at least one. After all, vacation is a time trips and rest :)
You can find this---> swimwear cover ups


The blog Stylewe can find non-traditional wedding rings. -->Non-Traditional Engagement Rings
Feel free to browse the pages. Each offers something for everyone.

33 komentarze:

  1. Fajne ciuszki. :-) Czerwona bluzeczka i biały strój kąpielowy bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczki cudne :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie dla mnie wygrywają bluzki- hiszpanki :D Uwielbiam je :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza hiszpanka jest super ;), poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oj mi się też nadal podobają hiszpanki <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne rzeczy! Hiszpanki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwona bluzeczka i stroje kąpielowe podobają mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten drugi strój kąpielowy mnie urzekł. :D

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny rzeczy :)

    https://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bluzki hiszpanki są cudowne <3
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne produkty ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne rzeczy :) bardzo podobają mi się bluzki hiszpanki, lecz sama ich nie noszę. Jakoś nie czuję się w nich dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne rzeczy <3 Klikłam w linki, czy mogę Cie prosic o to samo? Bardzo bys mi tym pomogła :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/bikini-czyli-ciekawostki-o-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi siię ta czerwona, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne ciuszki!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwona sukienka najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  17. I like to browse StyleWe for inspiration every now and again, they have some great stuff. :)
    Enjoy the rest of your weekend!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne ciuchy ! ^^
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubię bluzki z odkrytymi ramionami! super trend na lato


    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. mają cudowne rzeczy

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rzeczy :)
    Uwielbia bluzki z hiszpańskim dekoltem <3
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobają mi się hiszpanki i ten pierwszy strój kąpielowy, niby dwu częściowy, ale zakrywa brzuszek.

    OdpowiedzUsuń
  23. Love this site, their tops are amazing <3


    www.luciagallegoblog.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne bluzki z odkrytymi ramionami, bardzo kobiece :)


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawie :) Brązowa bluzeczka rzuciła mi się w oko :) Pozdrowionka :*


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.