wtorek, 4 kwietnia 2017

Vintage dresses Rosegal and Sammydress /przegląd rzeczy

 Hej :)
Dzisiaj na szybko dwie eleganckie stylizacje :D w ostatnim poście większość z Was wybrała właśnie ten styl więc idąc za ciosem kontynuujemy tą serię ;)
 Otrzymałyśmy dzisiaj dwie paczki. Buty z Rosegal skradły moje serducho❤ ^^ są piękne tylko strasznie wysokie^^ Mimo to bardzo wygodnie się w nich czuję. A Wy co sądzicie?:)
Czerwona sukienka jest bardzo wygodna, idealnie podkreśla figurę. Myślę, że mogła być jednak trochę dłuższa :) 

  

 Zegarek z Sammydress jest piękny❤ :) będzie idealnym dodatkiem do wielu stylizacji.



 Bardzo prosimy o poklikanie w linki:)



Zapraszam do przeglądania asortymentu❤❤❤❤ :)

46 komentarzy:

  1. Wow prelijepa si <3 Sviđa mi se tvoj stil, podsjeća me na japanske manga stripove ako si čula. Tu djevojke se baš tako oblače i to mi se mnogo sviđa *_*

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w zegarku, uwielbiam świecidełka ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wow beautiful looks!
    i love the red dress :)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. Białe buty bardzo mi się podobają, a że wysokie bardzo lubię to ja bym nie narzekała :) Są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wyglądasz! Buty zdecydowanie najlepsze :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne sukieneczki <3 W bucikach zakochałam się <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No rzeczywiście, zegarek jest cudowny. Sukienka śliczna, jednak jak mówisz, mogłaby być trochę dłuższa. Świetnie zamówienia!

    Życzę miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są rewelacyjne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizacje! Buty są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne sukienki i świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój faworyt to stylizacja do sukienki w pepite :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Całość wygląda świetnie ale te białe buciki są prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się czarny kapelusz :)
    ładnie wyglądasz
    pozdrawiam
    http://sportowyblogewy.blogspot.com/2017/04/nalesniki.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja w czerni i bieli bardziej mi się podoba bo nie lubię połączenia czerwonego z różem, czy fioletem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty są przepiękne, kolorek cudny i obcas też
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna ta bordowa sukienka <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna kolekcja na plus, super ściana, pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna czerwona sukienka! bardzo mi się podoba! :) reszta rzeczy też super :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Te białe buty.. zakochałam się. Są przepiękne! <3

    www.monarea94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Druga sukienka skradła moje serduszko oraz białe buty, które są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie podoba mi się taki styl, szczególnie sukienka, podkreśla figurę, chciałabym powiedzieć ,że buty są genialne, ale bardzo irytują mnie te biżuteryjne zawieszki , gdyby nie to skradłyby mi serce

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna, elegancka a jednocześnie rockowa stylizacja. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz w stylu Briana Molko z Placebo!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy, jesteście bardzo zgrabne :)
    Klik - będę wdzięczna za to samo :*

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post! Would you like to follow each other on GFC?
    Let me know on my blog!
    XX, Rahel - www.justrahel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne stylizacja dziewczyny! ^_^ A w białych butach to się zakochałam xD Cudnee
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz świetnie :) Zegarek przykuwa uwagę :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Czerrrrwona sukienka jest świetna - jednak przy innej figurze, nie wyglądalaby tak dobrze :D
    i biale szpile cudne ajćććć moje serducho rownież skradły, sama dumnie bym nosila ! :)

    oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zegarek spodobał mi się najbardziej :D Białe buty - super ! :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Lovely dear <3

    www.myglampond.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Woow,cool.
    Great post. ❤
    I following your blog, please follow me back 😉
    Special Section

    OdpowiedzUsuń
  32. Dear Nika, you look so amazing.
    These items are so interesting and they look so wonderful on you.
    Great post and nice review.

    Gotičarka

    OdpowiedzUsuń
  33. Super stylizacje, jesteście bardzo eleganckie :*
    themoonnest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądacie ! :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/04/love-yourself.html

    OdpowiedzUsuń
  35. super wyyglądacie,czarno-biała sukienka zdecydowanie przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.