niedziela, 11 czerwca 2017

Jak zrobić spodnie z dziurami? a special Zaful anniversary package!


Co zrobić gdy znudzą nam się spodnie ? albo trochę zniszczą czy np przetrą w jednym miejscu?
Przerobić je na słynne spodnie z dziurami. xD Okazało się, że wcale nie jest to takie trudne. Można powiedzieć, że wręcz banalnie proste. Opiszę to dokładnie krok po kroku dla zainteresowanych, a w mojej stylizacji możecie zobaczyć efekt który uzyskałam po przeróbce jeansów.

Jednak na początek przegląd rzeczy, które otrzymałam od Zaful z okazji ich trzeciej rocznicy.
Pamiętacie jak mówiłam w ostatnim poście Co trzeba zrobić? Klikamy tutaj ---> Anniversary Giveaway  
I postępujemy zgodnie z instrukcjami. Dodatkowo wszystko dokładnie jest opisane tutaj---> Blog Zaful  








T-shirt z nadrukiem jest świetny często takie zamawiam i zawsze przychodzą dobrej jakości. Dodatkowo w prezencie otrzymałam bikini w świetnym kolorze. Muszę przyznać że świętując mają wiele świetnych prezentów. Biorąc udział w wydarzeniu(szczegóły w poprzednim poście można dostać bon na koszulki na np 8$ )




Jak zrobić spodnie z dziurami?
Przede wszystkim jeans musi być z tradycyjnym szwem bez gumek zamiast nitek. 
 Na początku nacinamy równolegle spodnie w miejscach w których planujemy robić dziury. Warto podłożyć sobie jakąś tekturkę w nogawkę żeby nie przeciąć jej z tyłu :)
 Następnie wyciągamy niebieskie czy tam czarne nitki. Możecie to robić pęsetą.
 Tutaj jak widzimy jeans nie był prawdziwy bo nitki wyglądają trochę jak gumki.
Na koniec dodatkowo możemy postrzępić brzegi np. pilnikiem.
 Reszta zależy od Was. Jakiej wielkości one będą i jak rozmieszczone. Powodzenia :)
Proszę o trzy kliki  :)

34 komentarze:

  1. Strój jest śliczny, piękne zdjęcia. ten czerwony wianuszek ślicznie wygląda na twoich włosach.
    Co do DIY spodni z dziurami świetny pomysł- ja jak kiedyś robiłam sobie takie spodnie to poprzecinałam te nitki które miały być haha
    Pozdrawiam serdecznie
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za spodniami z dziurami nie przepadam, ale fajny sposób :) Bikini bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! really cool! i love that red bikini! stunning :) zaful has some really awesome stuff =)

    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny strój kąpielowy :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne te spodnie z dziurami, a Ty wyglądasz jak zwykle uroczo :)
    Strój rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki śliczny strój kąpielowy :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piekny usmiech <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale Ci uroczo w tym kwiatowym wianku! pięknie :) super rzeczy z Zaful ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny strój, jeśli chodzi o spodnie, myślę, że przydatna instrukcja, chociaż ja nie jestem za bardzo fanką dziurawych dżińsów XD

    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Great products dear :)
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kostium bardzo ładny, sama chętnie skusiłabym się na niego :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku niechcacy przez tel usunelam ten komentarz ;/ przepraszam

      Usuń
  13. Great post https://bysinkj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bikini świetne :)) Ja osobiście nie odważyłabym się na takie "ostre cięcie", bo u mnie tak ładnie by to nie wyszło ;))
    Pozdrawiam i zapraszam na
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ŚWIETNY SPOSÓB ;) Koszulka świetna!
    http://wonderfulpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny strój kąpielowy <3!

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny sposób na spodnie :) piękny kostium :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. great item Zaful dear ^_^

    www.myglampond.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne bikini :> A koszulka jakby mówiła o mnie haha :D Świetny post pozdrawiam x

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne to bikini, super prezent dostałaś ;) WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. your flower crown is so lovely.
    Such an amazing post and Outfit.
    you look so lovely.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł i bardzo ładne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice post. :)
    Okay, i follow you. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne bikini <3
    Prześlicznie wyglądasz, a ten wianek - cudowny i uroczy. Świetny pomysł na spodnie, mam kilka par, które leżą i czekajà na swoj drugie życie ;)

    Milego weekendu
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  25. Spodni z dziurami to ja jestem fanką :) W sumie post fajny, bardzo pomocny i przydatny. Próbowałam kiedyś robić, ale spodenki z dziurami. Coś mi nie wyszło :/ Kiedyś na pewno spróbuję Twoją metodą ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. za spodniami z dziurami zbytnio nie przepadam ;)
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakochałam się w Twoim nowym stroju kąpielowym, jest bezkonkurencyjny! ♥
    MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.