piątek, 2 czerwca 2017

Uwaga :D Jest nas dwie! i 2x ootd Zaful and Gamiss

Na początek muszę sprostować jedną bardzo ważną rzecz :D
Wiele osób myśli, że na zdjęciach i z prostymi i z kręconymi włosami to ja .xD Tak naprawdę z prostymi jest moja siostra Wiola. Ja nigdy nie prostowałam włosów. W sumie to trochę dziwi mnie że niektórzy myślą, że jesteśmy jedną osobą. Naprawdę jesteśmy aż tak podobne?


Żeby to wyjaśnić dodaje kilka zdjęć na których jesteśmy obie:)  a w drugiej części posta zobaczycie dwie stylizacje.









_____________________________________________________________________________________


Teraz przejdźmy do odpowiedniej części posta czyli prezentacji 2 zestawów jeden dzięki Zaful drugi Gamiss. Dziś rekordowa liczba zdjęć.









 Z Zaful otrzymaliśmy uroczą hiszpankę. Jakość nie jest jakaś powalająca ale jak się odpowiednio ułoży to wygląda ładnie. Ja mam na sobie T-shirt z Gamiss z pozytywnym napisem. W sumie on przyciąga wzrok.










Bardzo proszę o dwa kliki :)
______________________________________________________________________

58 komentarzy:

  1. jejku ta różowa bluzeczka jest prześliczna, jesteście bardzo podobne :)
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka różowa przepiękna <3 Widać, że siostry :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne obie jesteście. Cudna ta pudrowa bluzka i stylizacja z kabaretkami super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaskoczyłaś mnie tym, że jesteście dwie:) Obie piękne i bardzo podobne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądacie :) Zdjęcia urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie same normalnie hihihi :) poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the pinkish blouse!
    Have a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  9. You look gorgeous, both of you! I like the clothing very much, very nice!
    Wish you a beautiful weekend!
    Greetings,
    Flo from
    https://femeieastazi.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  10. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteście podobne, ale nie aż tak, żeby myśleć, że jesteście jedną osobą :D Ta różowa bluzeczka jest cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Very cool and positive summer looks)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteście bardzo podobne, ale ja problemów w rozróżnieniu nie mam :D Hiszpanka bardzo mi się podoba, sama mam zamiar ją zamówić :D Bluzki z napisami uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. hahah no podobne jesteście ale nie identyczne <3
    po klikane w linki
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wychodzicie razem na zdjeciach <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-boho-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju macie przepiekne wlosy! Strasznie mi sie spodobała ta bluzka rozowa! Niestety mi nie pasuje taki kroj ;( buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  17. You both are rocking :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie wyglądacie, jesteście mega fotogeniczne <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Różowa hiszpanka jest śliczna :)
    http://by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteście podobne! Ty masz piękne kręcone włosy nie widzę potrzeby że byś miała je prostować ale gdybyś to zrobiła to byście wyglądały jak bliźniaczki ^^
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę jesteście bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jesteście do siebie bardzo podobne ;) ale moim zdaniem nie aż tak, żeby wziąć Was za jedną osobę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia, naprawdę jesteście do siebie podobne :)
    (obserwuję, super blog ;) )
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekna ta rozowa bluzka :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice blog!

    www.fancyfashioncastle.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakoś nigdy nie myślałam, że jesteście jedną osobą :) różnice widać choćby w kolorze włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obydwie stylóweczki bardzo fajne i na luzie. Pierwszy topik romantyczny i ma pięknie zakończone rękawy. Szorty i t shirt też super. A kolorki szminek mega. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. great pics!

    Marimar
    - laruedelamode -

    OdpowiedzUsuń
  29. Dwie ślicznotki :) Bardzo podoba mi się bluzeczka typu off shoulder ;) 17.99

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful top, kisses!

    www.alasdeangel.net
    My Instagram

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz prześliczne włosy! Zawsze chciałam mieć tak mocny skręt, jednak moje loki układają się po swojemu i nigdy nie jestem w stanie ich przewidzieć. Jesteście obydwie prześliczne!

    Dziękuje za komentarz u mnie.
    W wolnej chwili serdecznie zapraszam ponownie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. great outfit!

    http://cheremimi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne dziewczyny :) obie bluzeczki piękne, ale hiszpanka skradła moje serce :) :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta różowa bluzka jest świetna! I w sumie to na niektórych zdjęciach wyglądacie prawie identycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznotki :*
    Bardzo uroczo wyglądacie :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo jesteście podobne :O Aczkolwiek nie pomyliłabym Was, bo macie inny kolor włosów :)


    pseudoterapeutka.blogspot.com ← serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna ta różowa bluzeczka ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Obie pięknie wyglądacie! Śliczne bluzeczki :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Ppzytywne zdjęcia !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Jesteście naprawdę podobne , a fryzura potrafi jednak zmienić wygląd i każdy ma prawo do pomyłki :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Beautiful outfit :))

    If you not follow me i hope you follow me back :))

    New post http://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  42. Pewnie wynika to z tego, że niektórzy nie za bardzo czytają posty :P
    Ale teraz sprawa wyjaśniona :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  43. o kurczę, jesteście bardzo do siebie podobne :) i obydwie prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Great pictures. Both of you looks beautiful.
    http://fashionista2020.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  45. super jest ta rozowa bluzka;) besos!!!

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziewczyny świetne stylówki! Widać że jesteście mega pozytywnymi osobami :D i faktycznie jesteście do siebie podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jesteście łudząco podobne :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne zdjęcia! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Wraz z siostrą tworzycie świetny duet! Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne zdjęcia i rzeczywiście jesteście do siebie podobne :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  51. mam taką samą koszulę od prawie roku i ją bardzo lubię :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. what a nice post,
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.