wtorek, 27 czerwca 2017

Kombinezon? Rosegal

Nadeszły upragnione przez większość wakacje. Macie jakieś ciekawe plany? Ja jeszcze czekam na wyniki z ostatnich egzaminów, a później czas rozpocząć pisanie pracy.

Dzisiaj możecie zobaczyć czarno biały koronkowy kombinezon. Dodatkową ozdobą jest czarna wstążeczka, którą przewiązujemy w pasie. Druga stylizacja składa się (tradycyjnie) z koszulki z nadrukiem i spodenek.
ootdx1









 ootdx2






Niektóre rzeczy z dziś możecie znaleźć tutaj;)  Stylizacje wykonane dzięki Zaful, Gamiss i Rosegal.



Liczę na Waszą pomoc i kliki ;)

54 komentarze:

  1. Obie stylizacje bardzo mi się podobają :) Kilk

    -----------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądacie :) Śliczny kombinezon :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacje. obie ciekawe.
    śliczna też dziewczyna z Ciebie i we wszystkim Tobie ładnie.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny kombinezon, wyglądasz bosko w nim <3
    Śliczne włosy, obie stylizacje są super !!!

    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  5. supr kombinezon poszukuje podobnego <3
    po klikane w linki
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezon ciekawy. Czy z przesyłką od Rosegal było wszystko ok i przysłali dokładnie to co chciałaś? Pytam bo chciałam coś tam zamówić, a czytałam o nich złe opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi przychodzi to samo jednak czasem mam problem z rozmiarem;)

      Usuń
  7. Kombinezon jest przecudowny, śliczne są te okularki.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje śliczne, a kombinezon zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Very pretty look. Black dress suits you.

    Shop up to 50% off* on select items. Shop now @ JC Unique Wholesale

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam rosegal, uwielbiam kombinezony- jestes sliczna i Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie za kombinezonami nie przepadam, ale ten wpadł mi w oko i spokojnie mogłabym w nim śmigać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kombinezon nie w moim stylu, ale za to druga stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten pierwszy outfit! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kombinezon! bardzo dobrze w niej wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobaja mi się spodenki i okulary z drugiej stylizacji! A co do wakacji to jak na razie Opener i mam zamiar jak najwięcej podróżować :D

    Zapraszam do siebie :) aisakm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten pierwszy look jest świetny :)
    Kochana pisałaś o obserwacji, wiec ja zaczynam i liczę ja to samo, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodenki z drugiej stylizacji są bardzo fajne :)

    Pozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny kombinezon idealny na upalne dni :D

    OdpowiedzUsuń
  19. I like the first outfit!!!
    Have a good evening

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kombinezon *.*
    Pozdrawiam

    insomniabydorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia z wynikami! Śliczny kombinezon i przecudne spodenki ♥

    Pozdrawiam x
    hipidaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia w pisaniu pracy! Co do stylizacji - bardzo podoba mi się kombinezon, tylko ja postawiłabym na stanik bez ramiączek, bo bardzo nie podoba mi się taki efekt.

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zestawy, ładne okularki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. obie stylizacje super :) bardzo podoba mi się ten t-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super koszulka, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też zamówiłam z rosegal, piękny kombinezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie dziś oglądałam kombinezon!! żałuję, że nie zamówiłam, jest świetny :)

    obserwuję- przy następnych zakupach będę wiedziała gdzie zajrzeć :)

    zapraszam: http://onitestuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiekny kombinezon :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Druga stylizacja zdecydowanie w moim guście :) Poklikane :* Mogę prosic o to samo u siebie?

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne ciuszki!:)

    Zapraszam do siebie, wróciłam na bloga! VAYNV

    OdpowiedzUsuń
  31. Kombinezon bardzo mi się spodobał! Nie widziałam nigdy takiego, więc bardzo oryginalny :)
    Druga stylizacja na luzie, również ładna.
    Okulary w tym stylu ostatnio bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kombinezon wygląda świetnie, można go śmiało ubrać na letnie wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Amazing outfits! Love the romper. :D

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Okularki są nieziemskie
    Pozdrawiam,Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Amazing photos <3

    I following you back <3
    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. kombinezon jest wspaniały! pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładne spodenki :)

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. nice blog :-)
    following each other?
    let me know & have a nice weekend :)

    https://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  39. W kombinezonie jestem zakochana, pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kombinezon skradł moje serce ♥
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Kombinezon cudny!
    Aczkolwiek bardziej podoba mi się ten drugi zestaw - uwielbiam swobodę i sport.

    Koszulka ma cudny odcień niebieskiego!
    Miłego dnia i weekendu Kochana!

    http://drobnostek-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. kombinezon kompletnie nie w moim typie, ale reszta super:)! poklikane

    OdpowiedzUsuń
  43. kombinezon nie w moim stylu, ale propozycja nr 2 jest całkiem ok :)
    dzięki za odwiedzinki, dodaję do ulubionych!
    pozdrawiam
    fashiolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.