środa, 6 września 2017

Rysunek | Przegląd rzeczy | ZAFUL/ DRESSLILY|




Dzisiejszy post rozpoczęłam moim nowym rysunkiem :) nie jest on co prawda dokończony na 100% ale na razie nie mam jak się nim zająć. Naprawdę dawno coś dodawałam tego typu i postanowiłam to zmienić . Rysunek został wykonany ołówkami. Jest to portret jednej osoby z Accantusa.


 Poniżej możecie zobaczyć sportowy zestaw. Jest po prostu świetny. Piękne kolory i wzory od razu przyciągają oko ;) Znajdziecie go tutaj --> LEGGINS



 Kardigan z Dreslily również podbił moje serducho ;) jest cieplutki i wygodny i ma bardzo ładny kolor. Znajdziecie go tutaj ---> Kardigan
Jeżeli chodzi o bluzkę z wiązaniem z Zaful to tak jak i poprzednio nie mam żadnych zastrzeżeń. --->Bluzka




CLICK ? CLICK?
Kod na 10 % rabatu do dresslily LauraDL, a do Zaful LauraZF

58 komentarzy:

  1. Wow, rysunek przecudowny :D Jak dla mnie już skończony, nie wiem co Ty tam chcesz jeszcze dokańczać!!:D Mega też podoba mi się ten komplecik :) Fajny i sportowy!
    https://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysunek przecudny, masz niesamowity talent:) Stylizacje ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, masz talent ;) Przepiękny rysunek ;) A co do ciuszków to podoba mi się ten zestaw sportowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie!!! <3
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Motyw kwiatów zawsze na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rysunek! I czerwony sweterek świetnie pasuje do całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy, poklikałam wszystko, 18,49$, 25,29$, 14,99$ :)
    Mogę prosić o 1 klik : TUTAJ ?

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękny rysunek! Masz talent, podziwiam!


    Jesteś chętna na obs=obs? Daj znać -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia i stylizacje! <3 Podobają mi się ;)
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)
    xoxo
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post :)
    Im following you.
    I will be very happy if you follow me back:)
    http://incidennotlar.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  11. rysunek piękny! gratuluje zdolności ;) powiem szczerze, że ucieszyłam się po przeczytaniu recenzji tego kompletu do ćwiczeń :D sama zamówiłam taki ostatnio mając nadzieję, że będzie dobry jakościowo ;) a skoro piszesz, że jesteś zadowolona to ufff :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie rysujesz :) Bardzo ładny ten sportowy zestaw :P
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie rysujesz. Prześliczny kardigan ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie rysujesz, a ten pierwszy zestaw jest genialny;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny rysunek, masz talent! :) Komplecik ma fajny wzór, a kardigan super na Tobie leży. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz piękny włosy :) rysunek piękny

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny rysunek 😍
    Kardigan też ładny najbardziej mi się on podoba ☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice post my dear! I like your blog, I am following you now.
    Visit my blog, and if you like it follow me :)
    With love,
    https://pandawayofficial.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, amazing post dear! SO nice pictures, love it!
    Also your items from Zaful are so interesting, like it a lot!
    Great review, wonderful photos.

    I follow you. Visit me, and follow back. Hope see you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog, obserwuje <3


    http://naatsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny rysunek i bluzka ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. I love the work you do on your blog, I hope to see you on my blog very soon!!
    💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi! You looks so great elegance :)I just got to know your blog and I'm following it, and will you still give me back?.>>https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  24. Aż sobie przypomniałam, kiedy to ja rysowałam, jednak zatraciłam to gdzieś w sobie, nie popełniaj tego błędu. Talenty, tkwiące w nas należy rozwijać! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny rysunek !
    Śliczny strój sportowy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O Mamooo! Jakie cudo!!! Masz talent!
    Zapraszam do mnie ---> http://www.philocaro.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. wow :D masz talent! :D cudowny rysunek a co do stylizacji to ta sportowa wygrywa wszytsko <3
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. The cardigan is really cool! I love it.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale śliczny rysunek, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jaki piękny rysunek ;* super wyglądasz ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki cudowny rysunek! <3
    https://doomiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz rewelacyjnie! Obserwuję z przyjemnością! c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Super rzeczy :)) Cudownie rysujesz!!
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Your Post So Nice And Giveing Nice Information. You Want Personal Care and Beauty Products in Cheap Price click this website
    Alpinecart

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz wielki talent kochana! A zamówienie bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Great post, my love. You look gorgeous, especially with the second outfit. I am following you, hope you can follow me back. xx

    My last post here: http://fallingforvogue.blogspot.com.es/2017/09/en-forma-con-hunkemoller.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Top od sportowego zestawu jest świetny! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Rysunek jest prześliczny, śliczny zestaw sportowy
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Zazdroszczę talentu do rysowania! :) Bluzka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zaobserwowałam, czekam na rewanż :D
    i znowu nie umiem się odkleić od tego rysunku, cuuuudo!

    deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Rysunek jest fantastyczny! Masz ogromny talent :)
    Ten Kardigan jest przepiękny!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Beautiful portrait sketch! Have a fun weekend!

    OdpowiedzUsuń
  43. wow! jestem pod wrażeniem talentu :) genialny rysunek!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękny rysunek! Masz talent!
    Fajny ten cardigan. ;)
    Kliknęłam :*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny rysunek:) a ubrania bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Przecudowny rysunek, masz wielki talent♥ I mimo, że piszesz, że jest niedokończony, to wygląda, jakby już był gotowy ♥
    Slicznie wyglądasz, poklikałam ♥


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥



    instagram ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Alee mega😍😍

    Leyraa Blog
    Zapraszam;* nowy post😀

    OdpowiedzUsuń
  48. Rzeczywiście piękne kolory tego zestawu. Twoje włosy to są super :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny rysunek podziwiam *,* sama lubię rysować lecz nie jestem w tym zbyt dobra

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ dziękuję za każdy komentarz i obserwację, napewno się odwdzięczę.
♥ jeśli piszesz że obserwujesz zrób to naprawdę :)
♥ jeśli potrzebujesz klików pisz śmiało, służę pomocą.